Genetica de slabire. Gena FTO, responsabilă pentru hiperfagie/bulimie

genetica de slabire

În funcţie de acestea, specialiştii pot face recomandări personalizate în ceea ce priveşte dieta şi tipul genetica de slabire activitate fizică. Iată genele implicate în apariţia obezităţii, dieta de slabire sanatos pe larg de medicul Antoanela Curici, director medical Synevo România.

• Genetica de slabire. Formular de căutare
  • A fost descoperit secretul oamenilor slabi | Digi24
  • Nutrigenetica ajuta la mentinerea greutatii normale pe termen lung | tarafbucuresti.ro

Gena FABP2 favorizează depozitarea genetica de slabire în jurul organelor -Gena cu rol cheie în metabolismul grăsimilor, depunere de grăsime în regiunea abdominală şi obezitate; -Studiile efectuate până în prezent au arătat că există o asociere a acestei gene cu obezitatea, creşterea rezistenţei la insulină şi apariţia diabetului zaharat de tip 2; genetica de slabire supraponderale şi obeze care prezintă o anumită variantă a acestei gene obţin rezultate în procesul de slăbire printr-o dietă cu un conţinut redus de carbohidraţi, moderat de grăsimi şi proteine.

Gena PPARG, impicată în reglarea sensibilităţii la insulină -Intervine în reglarea sensibilităţii la insulină implicată în apariţia diabetului şi formarea depozitelor de grăsime; -Persoanele supraponderale şi obeze care prezintă o anumită variantă a genei PPARG obţin rezultate printr-o dietă hipocalorică, cu un conţinut redus de grăsimi şi moderat de carbohidraţi; -Aceste persoane răspund bine la un program de exerciţii fizice.

ADRB2 şi ADRB3, puternic efect de yo-yo -Stimulează arderea grăsimilor din depozite sub acţiunea adrenalinei; -Variante ale genei ADRB2 au fost asociate cu dezvoltarea excesului ponderal creştere riscul de depozitare a grăsimilor în jurul organelorhipertensiune arteriala, sindrom metabolic, astm şi diabet de tip 2; -Persoanele care prezintă această genă pot pierde în greutate eficient prin dietă hipocalorică combinată cu un program de exerciţii fizice.

Gena APOA5, modulator al concentraţiei trigliceridelor -Codifică o proteină care determină nivelul de trigliceride din sânge, principalul factor în apariţia bolilor coronariene. Aceste persoane devin obeze când consumă alimente grase.

genetica de slabire

Test genetic pentru obezitate şi slăbire ţintită La ora actuală, testarea genetică explică de ce unele persoane cresc în greutate dacă consumă grăsimi sau carbohidraţi şi de ce unele slăbesc foarte uşor dacă fac efort fizic, iar altele nu obţin nici un rezultat. Un astfel de test este Weight sensorrecent lansat, ce analizează prezenţa unor variante genetice cu impact important în apariţia obezităţii. Acesta presupune analiza genetică a 8 variaţii genetice implicate în obezitate, dentificarea factorilor alimentari care contribuie predominant la obezitate grăsimi sau carbohidraţi.

genetica de slabire

În plus, raportul pe care-l primesc persoanele care vor să slăbească include: peste alimente evaluate pe baza profilului genetic al pacientului; propuneri de meniuri zilnice personalizate în funcţie de profilul genetic; program de exerciţii fizice; sfaturi pentru ,enţinerea unei greutăţi normale pe termen lung fără efect yo-yo.

Similarsubiecte