Slabire la picioare

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni - tarafbucuresti.ro

Cel mai rapid mod de a slabi si tonifia in acelasi timp Publicat: 30 Dec. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect inestetic pentru multi oameni. De aceea, daca vrei sa slabire la picioare dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

Genuflexiune cu greutate in maini Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si o tii in fata pieptului cu ambele maini.

Cele mai eficiente exercitii pentru slabit la picioare

Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior. Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare.

Fandare cu greutati in maini Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati. Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte insa nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita.

Cum să slăbești la picioare și la fund, Genoflexiuni

Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol. Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade.

pt slabit naturiste mantra să piardă în greutate rapid

Mare grija pentru ca traiectoria genunchiului piciorului din fata nu trebuie sa depaseasca degetele acestuia. Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior. Genuflexiune pe un picior Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de ele. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior.

Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari. Ridicari pe slabire la picioare stand pe stepper Vei avea nevoie de un stepper sau poti improviza ceva. Incepe prin a sta pe varfuri pe marginea stepperului, dupa care coboara calcaiele pana la nivelul degetelor.

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni

Este necesar sa repeti aceasta miscare de 10 ori. Ridicarea piciorului in lateral Renunta la stepper si stai in genunchi, cu mainile sprijinite pe podea. Acum, din aceasta pozitie, ridica piciorul in lateral si repeta de 15 ori pentru fiecare picior in parte.

costumele de slăbire pentru dimensiunea 16 ajutați fiica de 10 ani să piardă în greutate

Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe picioare si tonifierea muschilor. Rotatii ale trunchiului O sa ai nevoie de o minge medicinala sau o gantera.

Cura de slabire pentru picioare si coapse

Stai in pozitia sezut cu genunchii indoiti si cu mingea sau gantera in ambele maini, si roteste usor trunchiul dintr-o parte in slabire la picioare. Cel mai bine ar fi sa faci cate 3 seturi a cate 12 repetari. Abdomenele crunches Renunta la mingea medicinala sau la gantera si stai intins pe podea, cu genunchii flexati si cu talpile lipite pe podea.

Mainile le poti pune la ceafa sau in cruce peste piept.

Dietă: Cum să slăbeşti la fund şi la picioare | Dietă şi slăbire, Sănătate | tarafbucuresti.ro

Tine muschii abdominali incordati si ridica-te si impinge in fata. Ai grija ca omoplatii sa nu mai atinga podeaua. Mentine contractia cateva secunde iar apoi lasa-te inapoi pe podea cu o miscare controlata, insa tot cu muschii abdominali incordati.

EXERCITII PENTRU PICIOARE / ZIUA 1 / PICIOARE SUBTIRI \u0026 TONIFIATE[HD]

Ridicare din Plansa Acest exercitiu nu lucreaza bine doar abdomenul, ci si bratele. In plus, este ideal daca vrei sa avansezi spre flotari. Este irecomandat pentru ca iti creste stabilitatea mijlocului abdomen si spate inferior si iti tonifiaza in acelasi timp bratele. Incearca sa faci 3 serii a cate ridicari pe fiecare parte, de trei ori pe saptamana.

Ridicarea în picioare te ajută să slăbești

Abdomene la 90 de grade Incepe prin a stat intins pe spate cu mainile la tample sau in cruce peste piept. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade si indoaie genunchii la un alt unghi de 90 de grade. Incearca sa ridicii omoplatii usor apoi revino in slăbire în layout btm, mentinand muschii abdominali incordati. Nu trebuie sa te ridici folosind partea superioara a corpului si sub nicio forma nu trebuie sa-ti fortezi gatul atunci cand faci acest tip de abdomene.

Ridicari din picioare Pentru ultimul exercitiu stai intins pe spate, cu picioarele drepte si mainile intinse pe langa corp. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade iar din aceasta pozitie ridica picioarele spre tavan ca si cum ai face lumanarea.

Dietă: Cum să slăbeşti la fund şi la picioare

Revino la pozitia initiala si efectueaza cat mai multe repetari. Foloseste-te de muschii abdominali pentru a ridica picioarele.

retete keto cina scortisoara pt slabit

Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe burta si tonifierea muschilor.

Daca o sa respecti cu strictete aceste exercitii de slabit pentru picioare si abdomen cu siguranta ca in scurt tip vei avea corpul pe care ti-l doresti. Surse: topfitnes.

aplicație de slăbire a corpului pentru ferestre 30 de zile de slăbire provocare coapsei

Similarsubiecte