Dieta 1500 calorii pe zi

dieta 1500 calorii pe zi
Iată cum arată dieta de 1.

Acum trebuie să multiplicați aportul de calorii rezultat fără a lua în considerare antrenamentul cu coeficientul activității fizice corespunzătoare. De exemplu, ai 21 de ani, înălțimea ta este de de centimetri, iar greutatea ta este de 63 de kilograme. Acesta va fi aportul zilnic de calorii la care vă puteți menține greutatea, fără a permite nici pierderea în greutate, nici creșterea în greutate.

Dietele care vizează limitarea caloriilor nu iau absolut în considerare caracteristicile corpului uman. Desigur, acest lucru duce la concluzia că acest sistem de putere nu poate fi sigur.

Dieta 1500 calorii pe zi

Vrei totuși să încerci un curs similar pentru tine? Te interesează mâncând de calorii si cat poti slabi?

Cate calorii ar trebui sa consumi pe zi pentru a scapa de kilogramele in plus Cate calorii ar trebui sa consumi pe zi pentru a scapa de kilogramele in plus Supraponderalitatea apare atunci cand se consuma mai multe calorii decat are Supraponderalitatea apare atunci Autor: Dr. Cate calorii ar trebui sa consumi pe zi pentru a scapa de kilogramele in plus Supraponderalitatea apare atunci cand se consuma mai multe calorii decat are organismul nevoie, iar surplusul este depozitat sub forma de grasimi.

Apoi, vă sugerăm să vă familiarizați cu o dietă aproximativă pentru o astfel de dietă. Mese pentru kcal pe meniu pe zi: Prima zi: primul mic dejun - ou fiert tare; al doilea mic dejun - o roșie medie, o ceașcă de cafea naturală neagră; prânz - ou fiert; ceai de după-amiază - de grame de salată verde de legume țelină, castravete, varză, salată verde, ierburi condimentată cu o lingură de ulei vegetal; cina - grapefruit.

A doua zi: primul mic dejun - ou fiert tare, o ceașcă de cafea neagră naturală; al doilea mic dejun - grapefruit; prânz - de grame de vițel slab, aburit sau copt pe o grătar; ceai de după-amiază - doi castraveți proaspeți, o ceașcă de cafea neagră naturală; cina - doi morcovi. A treia zi: primul mic dejun - ou fiert tare, o ceașcă de cafea neagră naturală; al doilea mic dejun - o roșie medie, mărar sau pătrunjel; prânz - de grame de vițel slab, pește sau pui aburit sau copt pe o grătar ; ceai de după-amiază - un castravete proaspăt, o ceașcă de cafea neagră; cina - de grame de spanac fiert.

A cincea zi: primul mic dejun - ou fiert tare, o ceașcă de cafea neagră; al doilea mic dejun - de grame de spanac înăbușit; prânz - o bucată de pește slab coaptă pe o grătar sau gătită la un cazan dublu; gustare după-amiaza - de grame de salată verde de legume țelină, castravete, varză, salată verde, ierburi condimentată cu o lingură de ulei vegetal, o ceașcă de cafea neagră; cina - o portocală și o ceașcă de ceai verde.

A șasea zi: primul mic dejun - grapefruit, o ceașcă de cafea neagră naturală dieta 1500 calorii pe zi ; al doilea mic dejun - doi castraveți proaspeți; prânz - pui, vițel sau pește, coapte la grătar sau gătite la un cazan; ceai de după-amiază - portocaliu; cina - de grame de salată verde de legume, o ceașcă de ceai verde.

Dieta 1500 calorii, 10 zile, -3 kg

A șaptea zi: primul mic dejun - o portocală, o ceașcă de cafea neagră opțional ; al doilea mic dejun - doi morcovi crudi ; prânz - supă în apă cu legume, o felie de pui fără piele două feluri de mâncare - de grame ; cina - salata de fructe proaspete.

Meniul de de calorii pentru dietă timp de 2 săptămâni: Din această dietă, ca oricare alta, trebuie să plecați foarte ușor și treptat, crescând conținutul de proteine, grăsimi și carbohidrați în dietă zi de zi. Dacă părăsiți brusc cursul de dietă, există posibilitatea ca kilogramele pierdute să se slabire bangi de centru din nou sau chiar să fie adăugate și alte.

Pa Recenzii despre dieta de de caloriieste controversat și este dificil pentru medici să vorbească despre beneficiile sau daunele sale evidente.

Meniu zilnic pentru de calorii pentru o săptămână și o lună, Mese pentru de calorii pe zi: un meniu pentru o lună și Esența dietei de de calorii pe zi O dietă de de calorii pe zi este o modalitate eficientă de a pierde rapid câteva kilograme. Deoarece această dietă este săracă în calorii, ea trebuie urmată timp de câteva zile de persoanele cu un stil de viață activ sau folosită ca zile de post. Dar va aduce mai mult efect persoanelor care duc un stil de viață inactiv.

Astăzi vă vom povesti despre opțiunile de dietă și meniu de kcal pe zi.

Bio: 5 meniuri zilnice sub 1500 de calorii

Informații generale despre dieta de kcal pe zi Dacă decideți să urmați o dietă de de calorii, atunci obiectivul dvs. Se poate observa imediat că va fi extrem de dificil pentru organism, deoarece nu va obține nutrienții necesari pentru a susține toate procesele.

Prin urmare, organismul va lua energie suplimentară, cheltuind propriile rezerve de grăsime. Ar trebui să excludeți din dietă toate alimentele dulci, făină, grase și sărate, precum și cerealele, băuturile carbogazoase și alcoolice.

Exemple de meniuri cu 1.200 de calorii pe zi pentru o săptămână. Dai jos 1 kilogram în 7 zile!

Cu toate acestea, pentru a preveni dezvoltarea diferitelor boli cronice, amintiți-vă că respectarea acestei diete ar trebui să fie pe termen scurt. Cum funcționează dieta de de calorii Dieta de de calorii pe zi se bazează pe dieta 1500 calorii pe zi aportului de calorii al dietei la de calorii.

dieta 1500 calorii pe zi

Deoarece un astfel de conținut caloric va fi extrem de insuficient pentru ca organismul să mențină procesele care au loc în el, va fi forțat să ia energie suplimentară, cheltuind propriile rezerve de grăsime. Trebuie avut în vedere faptul că tăierea puternică și ascuțită a dietei este extremă pentru sănătate, prin urmare, respectarea dietei ar trebui să fie pe termen scurt.

Dieta de de calorii pe zi are unele efecte secundare, așa că, înainte de a începe să o urmați, ar trebui să vă gândiți cu atenție și să vă familiarizați cu toate dezavantajele sale.

Cum pui în practică dieta de 1500 de calorii pe zi

Dezavantaje ale unei diete de kcal pe zi Insuficiență metabolică, în urma căreia poate apărea dezechilibru hormonal; După finalizarea dietei și revenirea la o dietă normală, kilogramele pierdute pot reveni din nou; Pot apărea probleme digestive; Amețeli, stres, nervozitate sunt posibile.

Rezultatele dietei de de calorii pe zi Rețineți că este mult mai bine să utilizați această dietă hipocalorică pentru zilele de post. Atunci rezultatul nu va veni atât de repede, dar va rămâne cu tine mult timp.

De asemenea, organismul va beneficia de o astfel de decizie, deoarece va fi curățat de toxine și toxine. Recenzii la o dietă de de calorii pe zi sugerează că până la kg de greutate în exces pot dispărea pe zi.

De asemenea, este posibil să mențineți rezultatul dacă, după finalizarea dietei, începeți să creșteți treptat conținutul de calorii al dietei și să vă exercitați ușor. Nu uitați să includeți legume și fructe în dieta dvs. De asemenea, mâncați produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi iaurtul, puteți condimenta o salată de legume sau fructe. Pentru numărarea zilnică a caloriilor, puteți utiliza tabelul special de calorii. Cum să construiți corect un meniu de de calorii Pentru început, trebuie dieta 1500 calorii pe zi înțelegeți că o dietă echivalentă cu de calorii pe zi nu poate fi considerată corectă.

Dar, dacă în acest moment scopul justifică mijloacele, încercați să vă faceți dieta hipocalorică cât mai variată și sănătoasă. De exemplu, de calorii este echivalentul ambelor 2 felii de McDonald's Chicken McNuggets și a unei farfurii de broccoli fiert la cuptor cu 1 lingură.

Dacă doriți nu numai să slăbiți, ci și să mențineți un stomac sănătos și o piele frumoasă, ar trebui să acordați preferință celei de-a doua opțiuni. De asemenea, nu uitați de administrarea de multivitamine complexe și de utilizarea obligatorie a 1, litri de apă plată pe zi.

Va trebui să renunți la activitatea sportivă intensivă în timp ce slăbești.

Două meniuri pentru o dietă de 1500 calorii pe zi

Dar nimeni nu interzice plimbările în parc, exercițiile de dimineață și yoga. Toate aceste exerciții nu numai dieta 1500 calorii pe zi vă vor ajuta să vă apropiați de obiectivul dvs.

Nutriționiștii recomandă crearea unui meniu conform principiilor nutriției fracționate. În mod ideal, ar trebui să mâncați un mic dejun consistent, prânz, gustare mică și o cină simbolică.

Masa de seara: file de vita sau de pui fiert; salată de legume cu brânză sau ouă; orez brun cu peste slab fiert.

dieta 1500 calorii pe zi

Masa de seara: brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi cu fructe de pădure; chefir cu conținut scăzut de grăsimi; 2 sfeclă ceai de catina pentru slabit conserve de ton în propriul suc.

Gustare: o mână de nuci; 1 măr verde mediu; 2 kiwi. Nu este interzisă combinarea produselor de mai sus, calculând mărimea porției din fiecare dintre ele în total, conținutul de calorii nu trebuie să depășească kcal. Se recomandă să beți dieta 1500 calorii pe zi plată sau ceai verde neîndulcit. Meniu de de calorii pentru un stil de viață sedentar Opțiunea 1: coaceți de grame de file de pui sau pește slab la cuptor sau fierbeți-lalegeți fructe nu banane sau o jumătate de baton de ciocolată Opțiunea 2: fierbeți de grame de cereale adică un produs uscat și mâncați pe tot parcursul zilei există o mulțime de produse finiteun ou fiert și un pahar de chefir Opțiunea 3 Mic dejun: o jumătate de banană, 28 de grame de cereale bogate în fibre, ml lapte degresat.

Prânz: g brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, țelină, castraveți, salată, o felie de pâine cu tărâțe. Cina: pește fiert g, broccoli, morcovi, o jumătate de grapefruit.

dieta 1500 calorii pe zi

Bea: 8 pahare de apă, 2 căni de cafea sau ceai, ceai de plante. Al doilea mic dejun: g cartofi copți, castraveți murați. Prânz: g de legume înăbușite vinete, conopidă, roșii, usturoi. Gustare după-amiaza: g ardei roșu dulce, o jumătate de ou de pui, o ceașcă de ceai verde.

dieta 1500 calorii pe zi

Cina: Un pahar de chefir fără grăsimi. Dacă mergeți la sport și conduceți un stil de viață activ probleme de sănătate, sarcină, adolescențăar trebui să includeți acest meniu în rutina zilnică PERICOL! Descărcarea durează trei zile. În această perioadă, conținutul caloric al dietei zilnice nu trebuie să depășească kcal.

dieta 1500 calorii pe zi

Valoarea conținutului zilnic de calorii este importantă, și nu cu ce produse va intra în organism. Timp de trei zile, ar trebui să respectați un aport zilnic de calorii de kcal, apoi să îl măriți la kcal și să păstrați această valoare timp de 10 zile. Din a a zi, dieta începe de la capăt. Regula de bază a dietei este respectarea strictă a conținutului de calorii, deci trebuie să pregătiți în prealabil cântare de bucătărie și mese de calorii alimentare.

Cerințe pentru dieta de de calorii În meniul dietetic cu dieta 1500 calorii pe zi scăzut de calorii de de calorii, ar trebui să predomine alimentele proteice.

dieta 1500 calorii pe zi

Acestea satură cât mai bine corpul și asigură viteza proceselor metabolice.

Similarsubiecte