Retete de slabit dieta mediteraneana. 5 retete pentru dieta mediteraneeana pe care le vei pregati cu placere

retete de slabit dieta mediteraneana

Dieta Mediteraneană – 5 rețete care te vor face să îndrăgești această cură de slăbire

Dieta mediteraneană meniu zilnic — Ce alimente poți să consumi? Pentru un pachet de 7 zile, am luat ca exemplu ideile pe care le-am găsit pe site-ul Taste.

cum să pierzi grăsimea burta ta

Și ținem să precizăm că ne-au plăcut extrem de mult: Ziua 1: Rețete multicolore Mic dejun: Fulgi de ovăz, iaurt grecesc și fructe de pădure. Împreună, oferă aportul corect de nutrienți, o opțiune pe placul tuturor.

vibes centrul de slăbire din pune

Gustare: O mână de fructe nucifere, eventual și un fruct proaspăt, de sezon, ca să potolească foamea până la masa de prânz. Prânz: Broccoli cu rodii, semințe de pin și brânză feta.

Este o rețetă fără gluten, cu un aport caloric scăzut, ideal și pentru slăbire.

Dieta mediteraneană: Slăbeşti 4 kilograme în 6 zile

Gustare: Iaurt grecesc cu mix de ierburi aromate pătrunjel, mentă și arpagic și căței de usturoi, zdrobiți în prealabil.

Cină: Salată cu broccoli, porumb dulce, orez brun și creveți, pe lângă alte ingrediente ce-ți lasă gura apă.

dieta rapida garantata

Ziua 2: Inspirații aromate Mic dejun: Bruschete cu avocado, roșii cherry și busuioc. Ca să începi ziua în plină energie și prospețime Gustare: Chifteluțe super retete de slabit dieta mediteraneana de dovlecel, cu ceapă roșie, ouă și brânză ricotta urdă sau feta slabă.

Prânz: Shaorma din salată mixtă de crudități, bucăți de piept de pui la grătar și hummus, un meniu super colorat și sățios.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Gustare: Iaurt grecesc cu variate fructe de pădure, pentru o gustare delicioasă, foarte lejeră, sărăcă în calorii. Cina: Dovlecei la cuptor, umpluți cu cușcuș și ardei, presărați cu semințe, ierburi aromatice și pastă de roșii. Mic dejun: Salată revigorantă cu iaurt, semințe, portocală, zmeură și căpșuni, pentru o masă vitaminizantă.

Dieta Mediteranian – Exemple, Meniu zilnic cu rețete și Alimente

Gustare: Bucăți crocante cu fulgi de ovăz, afine și portocală, miere și scorțișoară, presărate cu cocos și semințe. Prânz: Tarte la cuptor cu dovlecei, brânză ricotta, napi și morcovi, aromate cu semințe de quinoa și roșii cherry.

Gustare: Biscuiți integrali unși cu hummus sau sos grecesc, cu felii de roșii și busuioc proaspăt un fel de bruschete.

strat de blană de slăbire

Cina: Salată cu ceapă roșie, ridichi și rucola, totul presărat cu mărar proaspăt, bob și muștar. Se servește lângă somon.

cum scap de burta

Ziua 4: Liber la proteine Mic dejun: Omletă la cuptor cu cartofi dulci, brânză feta și ierburi proaspete busuioc și pătrunjelcu garnitură de ardei. Gustare: Câteva curmale și câțiva sâmburi de nucă, pentru a te energiza și indulci până la următoarea masă principală. Prânz: Salată energizantă multicoloră cu broccoli, roșii și năut, completate cu quinoa, ridichi, afine și freekeh o super cereală. Gustare: Piure cu fasole albă, usturoi și ierburi proaspete.

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

O gustare ușoară și pe cât de cremoasă, pe atât de adorabilă. Cina: Piept de pui la grătar, în sos roșu pregătit cu ciuperci, roșii, morcovi, ardei și usturoi. Poate fi și o idee de meniu în dieta Rina.

Similarsubiecte